top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoradarinatutkova

Papelote a plánovanie

Aktualizováno: 24. 2. 2021

Papelote je český výrobca kvalitných a inšpiratívnych zápisníkov z papiera a odkedy som si kúpila prvý, neviem sa vynadívať na ich kreatívnu prácu.


Moje poznámky zo života, či úryvky z kníh si zapisujem už roky. Tie papeloťácke však využívam na plánovanie. Hrubý papier a viditeľná štruktúra papiera ma vždy núti, dať si záležať na zapísaní či nakreslení svojich poznámok. Je to taká posvätná chvíľa, ako keď držíte v rukách starú knihu. Ich krásnu definíciu papiera, som mala 3 roky na svojej nástenke:

"Papír mluví, papír léta, papír je vidět, papír je cítit, papír je slyšet, papír je křehký, papír je pevný, papír je ostrý, papír je lehký, papír je hra, papír je vynález, papír je tajemství, papír je důkaz, papír je příběh, papír je fantazie, papír je prostředek, papír je prostor, papír je čas, papír je paměť, papír je budoucnost, papír je dobrodružství, papír je papelote."

Odjakživa milujem nástenky. Nachádzam v tom akési vizuálne potešenie. Chytí ma povestný stav bytia "mimo času" a možno aj mimo realitu:-). Najprv ma pohltí vytváranie fotokoláže na stene koláž a potom ju zasa fotím z rôznych uhlov.


V zápisníku od Papelote mám aj víziu ako baliť moje nálepky na koreniny a potraviny, ktoré ponúkam na predaj už zopár rokov cez sashe ale aj cez machuľu. Tu som si napríklad zaznačila ako by to pekné balenie mohlo vyzerať. Fascinoval ma hodvábny papier s autorskou potlačou. Predatvovala som si, akú budete mať doma radosť pri rozbaľovaní zásielok odo mňa a ako by sa dal tento moment povýšiť na takú malú radosť dňa. Lebo podľa mňa je to krásna forma poďakovania, keď človek alebo firma, od ktorej ste si niečo kúpili urobí niečo navyše.

Úplný machri na potlač hodvábneho papiera a eco-balenia je zahraničný výrobca NOISSUE.

Zatiaľ sa mi podarilo na slovenskom trhu zohnať aspoň papierové etikety a zalepovať nimi jednofarebný hodvábny papier. Vaše spätné väzby na balenie sú však úžasné, preto sa teším že moja vízia, aby rozbaľovanie zásielky bola malá radosť dňa, sa splnila:-)



34 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page